webs
MY WEBSITES

Ahad, 12 Mei 2013

hari ibu

12/5/2013 hari paling bermakna buat semua kaum hawa yang bergelar ibu.. hari ibu di sambut sebagai tanda menghargai pengorbanan seorang ibu yang menjaga kite dari kite kecik smpai kite besar.. hari ni moy x dapat smbut koz mama moy terpaksa pergi pahang sb keje * keje ? beli kucing sbnrnya .. haha..tp smlm da menjajau ngn M N carik hadiah nk bg kat mama moy.. 

actually..bukan hadiah atau duit yang di minta oleh seorang ibu.. apa yang di minta cuma kejayaan dan kasih sayang dari anak2 mereka..* jyeaahh ! mcm penceramah bebas pulak.. 

to mama :: happy mother's day mama.. adik sayang mama sangat.. terima kasih mama sb sabar dalam membesar anak mama yang degil + terkejal ni.. terima kasih sb kasih sayang yang secukup nya kat adik.. n yang paling penting terima kasih melahir kan adik.. adik minta maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki kalau adik ada sakit kan hati mama sepanjang hidup adik.. adik sayang mama sangat2.. adik cuma ada mama je.. mama lah ibu kepada adik dan ayah kepada adik.. :'(
love u mama..

bagi yang tiada ibu..jangan bersedih..korang boleh sedekah kan al-fatiha untuk ibu korang.. 
selamat hari ibu semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan